دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته آریا - خرید و فروش دوربین مداربسته - نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته آریا - خرید و فروش دوربین مداربسته - نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته CCTV (closed circuit television)

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ق.ظ

دوربین مداربسته (تلویزیون مدار بسته) یک سیستم تلویزیونی است که در آن سیگنال ها به صورت عمومی پخش نمی شوند بلکه نظارت می شوند ، در درجه اول برای اهداف امنیتی و امنیتی.

دوربین مدار بسته متکی به قرار گیری استراتژیک دوربین ها و مشاهده ورودی دوربین در مانیتور در جایی است. از آنجا که دوربین ها با مانیتورها و / یا ضبط کننده های ویدیویی در بین کابل های کواکسیال خصوصی یا پیوندهای ارتباطی بی سیم ارتباط برقرار می کنند ، آنها به عنوان "مدار بسته" به دست می آیند تا نشان دهند که دسترسی به محتوای آنها فقط با طراحی محدود شده است و فقط برای افرادی که قادر به دیدن آن هستند ، محدود شده است.

 

سیستم های دوربین مدار بسته قدیمی تر از مانیتورهای سیاه و سفید با وضوح پایین و بدون قابلیت تعامل استفاده می کردند. نمایشگرهای دوربین مدار بسته مدرن می توانند از لحاظ رنگی ، نمایشگرهای با وضوح بالا باشند و می توانند شامل قابلیت بزرگنمایی بر روی تصویر یا ردیابی چیزی (یا شخصی) در بین ویژگی های آنها باشند. Talk CCTV به یک ناظر اجازه می دهد تا با افراد در محدوده بلندگوهای همراه دوربین صحبت کند.

دوربین مدار بسته معمولاً برای اهداف مختلفی استفاده می شود ، از جمله:

حفظ امنیت محیط در مناطق و تأسیسات با امنیت متوسط.
مشاهده رفتار زندانیان زندانی و بیماران بالقوه خطرناک در مراکز درمانی.
نظارت بر ترافیک.
برای نظارت بر مکان هایی که برای انسان خطرناک باشد ، به عنوان مثال ، محیط های صنعتی بسیار رادیواکتیو یا سمی باشد.
امنیت ساختمان و زمینی.
به دست آوردن سابقه بصری از فعالیت ها در شرایطی که لازم است امنیت مناسب یا کنترل های دستیابی را حفظ کنید (به عنوان مثال در یک عمل برش یا مرتب سازی الماس ؛ در بانک ها ، کازینوها یا فرودگاه ها).
دوربین مدار بسته در حال یافتن استفاده بیشتر در اجرای قانون است ، برای همه چیز از مشاهده ترافیک (و بلیط اتومبیل) تا مشاهده مناطق یا محلات با جرم و جنایت بالا. چنین استفاده از فناوری دوربین مدار بسته باعث ایجاد نگرانی در مورد حریم خصوصی در بسیاری از نقاط جهان ، به ویژه در مناطقی از انگلیس و اروپا شده است که بخشی از روال پلیس در آن بدل شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی